Hoe kan ik contact krijgen met www.247discount.nl?

Ik neem deel aan een spaarprogramma van 247discount.nl. Helaas maken ze de laatste tijd beloftes niet waar. Volgens de site sta ik momenteel 40,00 euro in de min! Hierover heb ik een e-mail gestuurd en ik kreeg als reactie dat ze met onderhoud van de website bezig waren, deze reactie kreeg ik echter pas nadat ik een vraag op goeie vraag had gesteld! Nu wordt er echter helemaal niet meer op een mail gereageerd, bestaan ze nog wel? Ik hoop dat iemand mij hierover kan informeren. Mij is bekend dat www.shopkorting.nl en www.euroclix.nl doen wat ze beloven!

11 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Aangezien dat ze de pagina's als contact en Terms of use niet beschikbaar hebben of dat deze niet werkt. Lijkt het een site die niet te vertrouwen is. Ik heb een email voor je ; info@247discount.nl . Of ze reageren is het 2e. Anders als je bent opgelicht moet je op www.opgeletopinternet.nl