Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik contact krijgen met www.247discount.nl?

Ik neem deel aan een spaarprogramma van 247discount.nl. Helaas maken ze de laatste tijd beloftes niet waar. Volgens de site sta ik momenteel 40,00 euro in de min! Hierover heb ik een e-mail gestuurd en ik kreeg als reactie dat ze met onderhoud van de website bezig waren, deze reactie kreeg ik echter pas nadat ik een vraag op goeie vraag had gesteld! Nu wordt er echter helemaal niet meer op een mail gereageerd, bestaan ze nog wel? Ik hoop dat iemand mij hierover kan informeren. Mij is bekend dat www.shopkorting.nl en www.euroclix.nl doen wat ze beloven!

11 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Aangezien dat ze de pagina's als contact en Terms of use niet beschikbaar hebben of dat deze niet werkt. Lijkt het een site die niet te vertrouwen is. Ik heb een email voor je ; info@247discount.nl . Of ze reageren is het 2e. Anders als je bent opgelicht moet je op www.opgeletopinternet.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding