Hoeveel kost de verzendingskosten als je kleren online bij Hollister wilt kopen ?

Komen er nog extra kosten erbij zoals douane vertel me alle adertjes onder de gras ik wil het voor de eerste keer doen dat ik niet ineens voor een verassing zit kan ik ook met bankaart betalen want ik heb geen paypal of van die dingens

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Verzenden kost 10 euro (en 20 euro voor een snellere service, alleen in Nederland) en dan duurt het 5-7 werkdagen. Daar komt dan verder niets meer bij.

http://eu.hollisterco.com/webapp/wcs/stores/servlet/CustomerService?storeId=19158&catalogId=11558&langId=-1&textKey=HELP_SHIPPINGANDHANDLING&pageName=shipping-handling

Verder kun je betalen met: een creditcard van Visa, MasterCard, American Express, PayPal, of een debit card with a Visa or MasterCard logo or a charge card issued by American Express. http://eu.hollisterco.com/webapp/wcs/stores/servlet/CustomerService?catalogId=11558&storeId=19158&langId=-1&textKey=HELP_ORDERINGONLINE&pageName=ordering-online

Dus als jouw bankpas een visa of mastercard logo heeft kun je er mee betalen. Anders moet je iemand vinden die paypal heeft of dat even zelf aanmaken (geen probleem hier: https://www.paypal-nederland.nl/particulier/ of iemand met een creditcard die je dan zelf eerst het geld geeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je dingen uit Amerika laat komen ben je voor de wet importeur. Dus je, dan moet je, afhankelijk van het bedrag en type product, BTW en invoerrechten betalen. Ik moet voor een hoed (van een ander bedrijf dan Hollister) van 100 euro ongeveer 25 euro invoerrechten en btw betalen.