Bol.com liegt over het gratis verzenden vanaf 19,99??

Ik wil iets van 19,99€ kopen voor mijn razer headset die ik eergister had besteld en blijkbaar nodig is want anders kan ik niet praten, en nu willen ze er nog 1,95 overheen gooien? waarom ik betaal toch afgerond 20,00 en tegenwoordig ronden ze af?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Ze ronden alleen af bij contante betalingen

Het beste antwoord

Bol.com verzendt gratis vanaf 20 euro, niet vanaf 19,99.

Afronden doet men tegenwoordig met contante betalingen. Als je elektronisch betaalt, betaal je gewoon 19,99 en dat is één cent minder dan 20 euro.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke dan cancel ik mijn bestelling van de vorige x en dan bestel ik hem weer opnieuw kunnen zij lekker de verzendkosten dubbel betalen en ik niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja lekker puh...
:{
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet doen! Gaat ie failliet!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, ik haal maar gewoon een cheap audio splitter van 2 euro van dealextreme beter dan 19,99 verspillen aan een iri webshopje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt gelijk