Zijn er sites, behalve marktplaats, ebay of onlineticketshop waar je eventueel tickets kunt kopen van uitverkochte concerten?

Deze zondag treedt Joe Brooks op in Paradiso, maar ik was te laat met kaartjes bestellen. Nu is het uitverkocht, maar ik wil er echt heel erg graag heen. Ik heb geprobeerd via facebook of twitter mensen te vragen met overgebleven kaartjes. Maar nu vroeg ik me af of ik niet ergens anders nog twee tickets kan kopen, ook al zijn deze duurder.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

misschien op vakantieveiling.nl hier zijn ook veel andere dingen zoals pretparken enz. misschien zijn ze zelfs nog wel goedkoper omdat je erop moet bieden en als niemand ze wil kun je ze dus gewoon voor bijv. 1euro kopen. je moet wel een acount aan maken en 18+ zijn