Kortweg NEE!

Kan dit niet als een serieuze winkel beschouwen, ALLE informatiepagina's zijn niet eens ingevuld. Geen identiteit van de ondernemer, geen privacy policy, geen shipping informatie, etc...

Kortom, site is overhaast gebouwd, verre van af en je hebt geen enkel idee met wie je zaken doet! Ik zou hier per definitie niets bestellen!

Misschien lullig om neer te zetten, maar had je dit zelf ook niet kunnen bedenken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, het ziet er niet echt betrouwbaar uit.