Kan je als minderjarige een bankrekening toevoegen aan een paypal account van iemand die wel boven de 18 is?

Mijn vader heeft een paypal-account en daar zijn bankrekening aangekoppeld. Nu vraag ik mij af, of het wel mogelijk is om een bankrekening toe te voegen. Zelf ben ik 16. Is dat ook verboden of mag het nu wel, omdat ik geen eigen account heb?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Je kunt maar 1 bankrekening toevoegen en jij bent nog geen 18 dus dan kun je geen paypal account aanmaken. Je zult dus nog even geduld moeten hebben. Je zou in overleg met je pa kunnen vragen of je samen met hem gebruik mag maken van zijn account. Dan verreken je het geld op een andere manier aan je pa.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar op de paypal site staat dat je meerdere banrekeningen kan toevoegen aan je paypal rekening..?
capthavoc
11 jaar geleden
Die moeten wel op dezelfde naam staan
helaas dit gaat echt niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat volgens de site: Een e-mailadres, creditcard of bankrekening kan echter maar op één PayPal-rekening tegelijk geregistreerd worden.
Ik ben zelf 17 jaar en heb al sinds mijn 14e een paypal account alleen heb ik deze echter aangemaakt voordat hun systeem mensen onder de 18 jaar blokkeerde (en ja, mijn geboortedatum staat gewoon op 27/06/1995, en hij is ook al gecontroleerd). Ik geniet al iets langer dan 3 jaar van paypal en heb 2 bankrekeningen erop staan en ook 2 email adressen, Dus ik snap niet dat mensen zeggen dat je maar 1 rekening kan gebruiken, wat wel waar is dat de naam van de rekeninghouder het zelfde moet als zijn als de paypal account.

Antwoord op je vraag:

Als je het gaat proberen gaat het waarschijnlijk wel lukken i.v.m achternaam (waar ze meestal naar kijken bij de bank). Maar ik raad het toch echter niet aan, het is handiger om je eigen paypal account te hebben, je kan namelijk je bankrekening niet registreren op 2 verschillende accounts (als je zelf 18 word)