Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Krijg ik meerdere bol.com bestellingen in één keer thuisgestuurd als ik ze tegelijk in het winkelwagentje die en betaal vóór 17:00 uur?

Ik wil graag een aantal dingen bestellen via bol.com en ik wil graag weten of ik het allemaal in één keer binnenkrijg als ik het bestel. Bij de één staat bijvoorbeeld: voor 17:00 besteld, morgen in huis. Bij een andere staat: voor 22:30 besteld morgen in huis. Kan ik dit dan in één pakket verwachten als ik het bijvoorbeeld morgen vóór 17:00 bestel? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk het wel, althans dat lijkt me het logischt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Als u de voorkeur heeft om alle artikelen onafhankelijk van elkaar geleverd te krijgen dan kunt u dit tijdens het controleren van uw bestelling aangeven bij ‘Verzendwijze & Cadeauservice’.
Als u zelf in uw bestelling een andere bezorgdatum gekozen heeft, doen wij ons best om alle artikelen ook in een keer op de gewenste bezorgdatum bij u te laten bezorgen.

https://www.bol.com/nl/m/klantenservice/bestellen/subject/62649040/index.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt!!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding