Krijg ik meerdere bol.com bestellingen in één keer thuisgestuurd als ik ze tegelijk in het winkelwagentje die en betaal vóór 17:00 uur?

Ik wil graag een aantal dingen bestellen via bol.com en ik wil graag weten of ik het allemaal in één keer binnenkrijg als ik het bestel. Bij de één staat bijvoorbeeld: voor 17:00 besteld, morgen in huis. Bij een andere staat: voor 22:30 besteld morgen in huis. Kan ik dit dan in één pakket verwachten als ik het bijvoorbeeld morgen vóór 17:00 bestel? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk het wel, althans dat lijkt me het logischt.

Antwoorden (1)

Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Als u de voorkeur heeft om alle artikelen onafhankelijk van elkaar geleverd te krijgen dan kunt u dit tijdens het controleren van uw bestelling aangeven bij ‘Verzendwijze & Cadeauservice’.
Als u zelf in uw bestelling een andere bezorgdatum gekozen heeft, doen wij ons best om alle artikelen ook in een keer op de gewenste bezorgdatum bij u te laten bezorgen.

https://www.bol.com/nl/m/klantenservice/bestellen/subject/62649040/index.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt!!