Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke sites kan ik gebruiken voor het verschepen van amazon (USA) naar europa?

Ik wil een boek kopen maar is in europa eigenlijk nergens te vinden (op amazone UK staat die wel, maar is die gebruikt toch nog erg duur).

Nu heb ik hem op amazone zien staan, maar helaas als ik wil afrekenen dan geeft die aan dat dit voor mijn adres niet mogelijk is.

Nu weet ik dat er bedrijven zijn die je als adres kunt opgeven, waana zij dit naar Nederland toe sturen.

Maar welke bedrijven zijn hierin betrouwbaar en hoe berekenen die de kosten (ga er van uit dat ze er iets aan willen verdienen)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
capthavoc
11 jaar geleden
volgens mij biedt amazone zelf ook zoiets? http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html/?ie=UTF8&nodeId=200355380
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is voor de CO.UK versie, ik wil hem vanuit USA hebben en dan werkt dit helaas niet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Bijgaande link gevonden, maar verder niet echt bekeken. Wat ik wel weet dat er meer van dit soort diensten zijn maar dat het pas rendabel is als er jaarlijks redelijk wat aangeschaft wordt. Hou daar rekening mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk eens op Play.com
ik d8 dat die gratis verzenden worldwide
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Via de link kun je lezen hoe je Amerikaan kunt worden en alles kunt bestellen. Basisidee is dat er op jouw naam een adres in Florida is waar een firma is die alles voor je regelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding