Dit is gewoon een belspelletje, waar je heel veel geld kwijt kunt raken. Daar staat tegenover dat als je heel veel geluk hebt, je goedkoop aan spullen kunt komen.

De site zal best betrouwbaar zijn, maar het is natuurlijk wel vervelend dat je eerst moet betalen voor je je spullen ontvangt.

Iedere keer als je SMS-t ben je 1,50 Euro kwijt, en de FAQ heeft het over maximaal 2 SMS-jes per keer. Dat is dus 3 Euro. Steeds als iemand SMS-t dan gaat er b.v. 1 Euro van de prijs af, en 50 cent is dan voor de eigenaar van de site. Het is dus de kunst om op het juiste moment toe te slaan. Je kunt alleen kopen via SMS.

Ik vind dit verneukeratief, omdat je de prijzen niet kunt zien. Je moet dus eerst 1,50 dokken om te weten te komen hoe hoog de prijs nu is. Bovendien vind ik de wervende teksten van mensen die een TB harde schijf voor 6 Euro hebben gekocht, en een Nintendo voor 1,32 misleidend. Want de kans dat je dat lukt is minimaal.

Mij lijkt dat de kans het grootst is, dat je een artikel koopt met een beetje korting, en je tegelijkertijd heel veel geld kwijt bent aan sms-jes. In dat geval kun je veel beter je spullen in een gewone winkel kopen, of bij een goede webshop. Ben je echt goedkoper uit!

Wil je echt hier een keer aan meedoen, spreek dan met jezelf af, dat je b.v. niet meer dan 10 Euro uitgeeft. Dan ben je een tientje armer, en een ervaring rijker. Lees wel eerst heel goed de FAQ, zodat je precies weet wat je gaat doen. Mijn advies: trap er gewoon helemaal niet in!