Nee, en wel om de volgende punten:
1. Identiteit van de ondernemer/bedrijf ontbreekt geheel op de site en in de algemene voorwaarden. Je hebt daarmee geen idee met wie je zaken doet.
2. Contactgegevens ontbreken, enige wijze waarop er contact kan worden opgenomen is met een formulier waarvan je geen idee hebt of het verzonden is.
3. KVK en BTW nummer worden niet vermeld, alweer een reden om aan te nemen dat de aanbieder discutabel is.
4. Er wordt op geen enkele wijze gesproken over het in Nederland wettelijk verplichte retourrecht (afkoelingsperiode) van (nu nog) 7 dagen. Als ondernemer ben je verplicht dit aan te geven op de site voordat er tot aankoop wordt overgegaan. In de Algemene Voorwaarden wordt zelfs gesproken van 20% inhouding bij het retourneren van producten wat gewoonweg VERBODEN is binnen de afkoelingsperiode.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Naar mijn mening? Nee. Er zijn geen reviews te vinden via google, slechts 1 en die is negatief.

Op de site, geen contact adres te vinden, alleen een suffig formulier. Geen waarborg merk. De site is slecht vormgegeven, te groot voor het scherm met een scrollbalk onderin. Een goede webshop is daarop voorbereid. Dit alles bij elkaar? Ik zou me er niet aan wagen.