Waar kan ik betrouwbaar dure merkkleding kopen? Dan bedoel ik via internet, (Mag vanuit buiteland komen) Armani, Gucci etc. Echte kleding en veilig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Op de merksites zelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar hebben ze vaak niet alles, ik zie bij sommige internet sites daar ze daar veel meer hebben..
De meeste merken hebben op hun officiele site een lijst met verkoopadressen. Zowel online als offline. Hier zou je eens kunnen kijken.

Of als je een website hebt gevonden die iets verkoop wat je graag wil hebben maar twijfelt aan de echtheid dan zou ik kijken of ik ze kan bellen of mailen en vragen of het echt of replica is.