waarom kun je bij wehkamp.nl niet betalen nadat je je besteling hebt ontvangen?

Toegevoegd na 4 minuten:
ik krijg deze melding:

Op dit moment is het voor jou niet mogelijk deze bestelling na ontvangst te betalen. Om de bestelling snel in huis te hebben vragen we je het volledige bedrag van 46,90 vooruit te betalen. Betaal je direct met iDEAL, dan wordt de bestelling na afronding direct gereed gemaakt voor verzending.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

Als dit de eerste x is dat je bij wehkamp iets besteld moet vooraf voldaan worden.
De eerst volgende bestelling kun je dmv acceptgiro of via de balansrekening voldoen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je niet altijd netjes op tijd betaald hebt gaat het ook zo.

Andere antwoorden (2)

Dat kan wel , je kunt direct betalen met de acceptgiro. Ze bieden echter ook de mogelijkheid om het gespreid te betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
46,90 ga je toch niet gespreid betalen.
Waarschijnlijk omdat je in een risico wijk woond of al eerder verzaakt hebt om te betalen.
Ze controleren aan de hand van ip of je door de balletage commissie komt.

Bol.com doet dit ook er zullen wel
Meer bedrijven zo werken