Zijn er kosten verbonden aan bieden op ebay?

Ik wil graag weten of er kosten zijn bij ebay met bieden. Ik bedoel dan niet de prijs die je betaalt als je gewonnen hebt. Maar ik vraag me af of het bijvoorbeeld 50 cent per bod kost. Of is het volledig gratis? En als je wint betaal je dan ook nog biedingsbelasting of iets?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Bieden is gratis. Maar bieden is niet vrijblijvend, zoals bij marktplaats. Als je de hoogste bieder bent, ben je verplicht het artikel te kopen.

Toegevoegd na 54 seconden:
Als koper betaal je ook geen toeslagen voor de koop. In sommige gevallen moet de verkoper wel iets betalen.