voor wanneer moet een webshop geld terug betalen?

Ik heb bij een webshop een bestelling gedaan. In het begin per email contact gehouden tot levering kwam het niet. Toen ik begon over het geld terugstorten bleef het stil. Wat is de wettelijke termijn dat het bedrijf moet terugstorten als ik mijn order annuleer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je na 30 dagen na het plaatsen van je bestelling nog niks hebt ontvangen, dan mag je het aankoopbedrag terugeisen. Het moet dan binnen een redelijke termijn binnen zijn. Een paar dagen dus.