stockfrog.nl is een erg goedkope website, heeft iemand hier al ervaring mee?

Zou de Neocube van de willen kopen voor 13,95 maar wil weten of de shop te vertrouwen is? Het ziet er wel goed uit maar de prijzen zijn zo laag. Te goed om waar te zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Er lijkt mij niets mis met die site. Een goed keurmerk, site ziet er verzorgd uit, en de naam van de eigenaar en zijn adres zijn ook makkelijk te vinden. Dat het zo goedkoop kan, komt waarschijnlijk omdat hij maar een heel beperkt assortiment heeft, en restpartijen opkoopt. Net zoiets als de Action winkels, maar dan als webshop.

Waar je nog wel even op moet letten, is dat je de echte Neocube koopt. Op Stockfrog staat dat dit spelletje heel veel namen heeft, en dat het allemaal niet uitmaakt, maar ik lees op een andere site dit:

"Waarom zou je de NeoCube kopen in plaats van de Ningbo Balls, Cyber Cube, Buckyballs of Nanodots? Dat heeft te maken met de Gauss waarde van de magneetjes. Die ligt bij de Neocube op 5200. Andere merken worden gemaakt met een Gauss waarde van rond de 4800-5000."

Ik heb geen verstand van Neocube, en ook niet van Gauss waarden, maar het lijkt erop dat de echte Neocube de beste kwaliteit is.

Mijn tip: informeer via het contactformulier of deze Neocube de echte is, en geen kloon. Als je dat doet, krijg je meteen ook een indruk hoe snel en hoe accuraat vragen van klanten worden beantwoord. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prima, ik heb besteld bedankt. Laat nog wel even weten wat de kwaliteit en leversnelheid was.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alles goed gegaan. Normale levertijd verstuurd in bubbel enveloppe. Kwaliteit lijkt me goed.