Op welke site kan je een boekentas ontwerpen en die dan echt laten maken? Zie uitleg

Mijn dochtertje gaat volgend jaar naar het middelbaar, en ze is op 31 augustus jarig, dus wil ik haar een boekentas in haar lievelingsgerecht cadeau doen. Het enige probleem is: de kleuren zijn lichtblauw, grasgroen en wit. Ik denk niet dat je dat in winkels zal zien. Misschien bestaat er een site waar je er kan ontwerpen en kan laten maken? Alvast bedankt.

Toegevoegd na 1 uur:
ik wil echt zelf iets ontwerpen, boven de 1ste rits lichtblauw, tussen de 1ste en de 2de rits wit en de rest grasgroen. het handvat in het grasgroen en die bandjes om hem te dragen over je schouders in het wit. er moet niet speciaal een naam of zo op.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kijk op simplycolors.nl daar kan je het misschien vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je iets aan onderstaande site.
Heb er zelf geen ervaring mee, maar vind het wel erg leuk wat ze maak ;-)

http://vanvanzessen.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van tegen aalst? ga eens langs bij klisjee creatief