Je kunt per paypal betalen, dat gaat meteen als je je emailadres invoert.

Je krijgt een download begrijp ik, dat maakt het goedkoop. Ik zou heel goed lezen wat er hier staat: http://spanishuno.com/using-beginning.asp en alles onder 'our product' zodat je zeker bent dat dit is wat je wilt.

Ik zou dus wel zeker zijn voor je het koopt, het is niet echt duur en waarom zou je het niet goed vinden? Als je twijfelt zou ik vragen of je een proeflesje kan doen: http://www.spanishuno.com/contact.asp

Zomaar geld terug krijgen als het een download is zou ik niet teveel op vertrouwen al staat er wel: "No Hassle, Money-Back Guarantee!" maar daar kan ik verder niets over vinden.

Oja, hier: http://www.spanishuno.com/Learning.asp vind ik wel een pagina waar je overal op kunt klikken en zo kun je wel zekerder worden of je dit wilt.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een aankoop met creditcard is 180 dagen gratis verzekerd tegen verlies, diefstal en beschadiging.
Als je iets via internet hebt gekocht, maar de bestelling wordt niet afgeleverd en je komt er met de leverancier niet uit dan hoef je ook niets te betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doralien
12 jaar geleden
Ja hoe zit het eigenlijk met terugbetalen? Het gaat hier over een software dat je binnehaalt om een jaar mee te oefenen.ze schrijven op hun website, niet tevreden geld terug na 30 dagen. Wettelijk gezien,kan en mag ik dat geloven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij kunt aantonen waarom jij niet tevreden bent en daarom je geld terug wilt, moeten zij zich wel hier aan houden.