Bestaat er de mogelijk dat wanneer je iets besteld via het internet dat je het dan niet thuis krijg opgestuurd maar dat je het ergens kunt ophalen?

Zo ja waar aan kan ik dit herkenen en waar is dit allemaal mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt je pakje ook op een DHL-service punt af laten leveren. Je kunt zo opzoeken welke er bij jou in de buurt zijn. Niet alle internetwinkels werken ermee, maar wel bijvoorbeeld wehkamp. Op de site van dhl kun je ook vinden welke online winkels met DHL werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als het iets is wat niet door de brievenbus past, en de bezorger komt tweemaal op een moment dat jij niet thuis bent. Dan geven ze het af bij de buren, of je kan het de volgende dag bij het dichtst bij jou in de buurt zijnde postagentschap ophalen.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou, ik heb de ervaring dat ze 1x op je bel drukken, 20 seconden wachten, en dan een briefje door de bus duwen met de tekst, dat er niemand thuis was en dat ik het kan ophalen bij het postkantoor.
Heb ik meerdere keren gehad toen ik 3 hoog achter woonde in Amsterdam en niet snel genoeg de trap af rende.
Amadea
12 jaar geleden
Dan is het te hopen dat Cashher 3 hoog achter in A'dam woont, want dan wordt zijn wens vanzelf vervuld!
Maar postkantoren zijn er niet meer, dat zijn agentschappen geworden.
Dan wordt het de dag er na bij het dichtsbij zijnde postkantoor afgegeven zodat je het daar weer op kunt halen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij PostNL heet dat Pakje Gemak. Daar maken veel bedrijven al gebruik van maar helaas nog niet alle bedrijven. Maar misschien kan je het bij het betreffende bedrijf als optie vragen als dat ook mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je kan bij je bestelling aangeven dat je het zelf wil ophalen bij een zogeheten Kiala punt in jouw woonplaats.

Ik weet alleen dat dit bij bol.com kan, maar er zijn vast meer bedrijven die hier gebruik van maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O ja, kiala. :-). Ik zat mn brein al te kraken hoe t ook weer heette.
Goed antwoord!
als bezorg adres geef ik dat van me werk altijd op.