Bestaat er de mogelijk dat wanneer je iets besteld via het internet dat je het dan niet thuis krijg opgestuurd maar dat je het ergens kunt ophalen?

Zo ja waar aan kan ik dit herkenen en waar is dit allemaal mogelijk?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kunt je pakje ook op een DHL-service punt af laten leveren. Je kunt zo opzoeken welke er bij jou in de buurt zijn. Niet alle internetwinkels werken ermee, maar wel bijvoorbeeld wehkamp. Op de site van dhl kun je ook vinden welke online winkels met DHL werken.

Als het iets is wat niet door de brievenbus past, en de bezorger komt tweemaal op een moment dat jij niet thuis bent. Dan geven ze het af bij de buren, of je kan het de volgende dag bij het dichtst bij jou in de buurt zijnde postagentschap ophalen.

Dan wordt het de dag er na bij het dichtsbij zijnde postkantoor afgegeven zodat je het daar weer op kunt halen

Bij PostNL heet dat Pakje Gemak. Daar maken veel bedrijven al gebruik van maar helaas nog niet alle bedrijven. Maar misschien kan je het bij het betreffende bedrijf als optie vragen als dat ook mogelijk is.

Bronnen:
http://www.postnl.nl/zakelijk/pakket/pakje-gemak/

Ja, je kan bij je bestelling aangeven dat je het zelf wil ophalen bij een zogeheten Kiala punt in jouw woonplaats. Ik weet alleen dat dit bij bol.com kan, maar er zijn vast meer bedrijven die hier gebruik van maken.

als bezorg adres geef ik dat van me werk altijd op.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100