Waarom werkt opera mini niet?

Hallo, ik heb een probleempje. Ik kan niet op opera mini en weet echt geen bal van wat ik moet doen ik wil installeren maar het werkt niet. Dan moet je beltegoed voor hebben. Maar dat heb ik natuurlijk niet en waarom kan ik niet op opera mini? mijn mobiel merk is Alcatel OT-800

Alvast, bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Amadea
12 jaar geleden
Je geeft zelf al het antwoord: er is beltegoed nodig om erop te komen. Jij hebt geen beltegoed, dus lukt het jou niet. Logisch toch?!

Antwoorden (2)

Opera mini is een browser voor internet.
Internet vereist een netwerk, een internet service van je provider. Als je prepaid gebruikt moet je dus tegoed hebben om van deze dienst gebruik te kunnen maken.
Het zal goedkoper zijn om een Sim only abonnement te nemen. Aangezien internet via prepaid best duur is.
Check de bron hieronder voor de goedkoopste aanbieder op dit moment:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opera mini werkt alleen als je een internetverbinding op je telefoon hebt. Dus het gaat je wel geld kosten.