Is de site lulu.com (zoiets als bol.com, maar dan alleen voor boeken) een betrouwbare site?

Heeft iemand ervaring met die site? Ik zou heel graag het boek ''Thirteen Vol 1'' kopen (het schijnt dat dat een van de engste verzameling is), maar op bol.com hebben ze dat niet.

Ik vond dat dus op lulu.com, maar ik weet niet of dat een heel betrouwbare site is. Ik heb dat boek al in mijn winkelmandje gestopt, en dan verder geklikt om eens te kijken hoe dat werkt enzo , maar bij verzending en afhandeling staan 4 opties (met bijkomende kosten), maar alleen bij de 2 duurste (17 en 21 euro) staat dat lulu.com de verzending kan garanderen. Dat vertrouw ik dus niet helemaal.

Of als iemand nog andere sites weet, die zeker betrouwbaar zijn (zoals bol.com), dan zijn die ook welkom

Toegevoegd na 2 minuten:
btw, de 2 andere opties waren via de post of priority mail. (de 2 duurste Ground of Express)

Toegevoegd na 2 minuten:
btw, de 2 andere opties waren via de post of priority mail. (de 2 duurste Ground of Express)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Ik heb een website gevonden waar verschillende mensen hun mening hebben gegeven over hun ervaring met lulu.com.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.