Is gamegeld.nl een betrouwbare website??

wat er wat gaan verkopen maar weet niet of het slim is.. kreeg de site van een vriend

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Daar kan niemand iets over zeggen, want gamegeld.nl bestaat precies 3 dagen, en er zijn 3 leden. Ook zijn er 8 groepen waar gekocht of verkocht kan worden, en die groepen hebben allemaal 1 lid. Dat is in alle 8 gevallen waarschijnlijk de eigenaar van de site.

Het is een nogal vage constructie, waar het de bedoeling is dat je niet zelf je spullen verkoopt, maar dat doet via gamegeld.nl. Hoe het werkt, en wat het kost is niet duidelijk.

Wil je per se met die site in zee, wacht dan een maand, en kijk hoe het er dan voor staat. Het lijkt mij een site van iemand die probeert een centje te verdienen, aan kopende en verkopende gamers, maar nog geen idee heeft hoe hij dat aan moet pakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt.. ik zal nog even wachten inderdaad, volgens mij kost het niets. en volgens mij is het ook een soort van marktplaats of niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou best kunnen hoor, dat het een soort marktplaats is, en mogelijk zijn de bedoelingen van die jongen ook best goed. Gewoon even afwachten en kijken wat er gaat gebeuren. B.v. of er interessante spellen worden aangeboden de komende weken, en of er meer mensen komen. En vooral, of hij het allemaal een beetje duidelijk uit gaat leggen wat de bedoeling is :-)
Succes!
Ik zou het je van harte afraden zaken te doen op deze site. Het is een slecht in elkaar gezet zootje, zonder geschiedenis of content.
Als je gamegeld wilt [ver-]kopen zou ik je aanraden om met een professionele[re] club in zee te gaan. Wel knap van je dat je doorverwezen bent door een vriend aangezien die site niet langer dan 8 uur in de lucht is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ziet er opzich zeker goed uit, vrij professioneel alleen is die shop waar ze het over hebben pas open over 1 a 2 weken.. en als je je ''in-game geld'' wilt verkopen zou ik beginnen met een klein beetje om dit uit te proberen voor je al je geld verkoopt of koopt. en via het forum zou een ieder je kunnen oplichten, dit is nooit helemaal zeker. Als een site hierin bemiddeld zodat er zeg maar gelijk word overgestoken vind ik dat een goed idee;)