Momenteel is er overal uitverkoop, hm.com, wehkamp.nl en ook bijenkorf.nl kan je momenteel je lol op! Kijk ook nog even via Google voor kortingscodes voordat je besteld, zo heb ik vorige week bij h&m nog 20% en 5€ korting gekregen op 1 bestelling!
Veel shop plezier gewenst!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Marktplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik koop daar héél veel kleding en allemaal nieuwe kleding. Je kunt kiezen uit "gedragen" kleding, "zo goed als nieuw" of "nieuw". Bij mij is het altijd goed gegaan :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan doe je zelf wat fout.
www.hema.nl heeft goedkope kleding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens bij pull & bear of h&m.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.bonprix.nl
Niet alles is goedkoop, maar er zitten zeker goedkope dingen tussen!

www.otto.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op https://www.supersales.nl vind je je de aanbiedingen van zo'n 150 webshops. Keuze genoeg dus!