Heeft iemand ervaring met swago.nl?

Nu na langer dan 3 weken wachten heb ik nog niks ontvangen en zijn ze niet meer te bereiken terwijl ik wel betaald heb

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

http://www.goeievraag.nl/vraag/sawgo-betrouwbaar.266452 Als ik het antwoord zo lees denk ik het niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, of het kom TE laat aan, maar dat noem ik niet "vertrouwbaar"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben bang dat je je geld kwijt bent en je bestelling nooit gaat ontvangen.

Domein swago.nl staat in quarantaine - dat betekent dat ze de rekening niet hebben betaald, ook niet na diverse herinneringen en aanmaningen en dat de website 'uit de lucht' is gehaald. Uit de gegevens die je krijgt op sidn.nl valt op te maken dat 'ze' maar kort actief zijn geweest (datum registratie: 08-10-2011).

Domeinnaam swago.nl
Status in quarantaine
Houder Webcomplex
Vorige registrar MijnInternetOplossing
Annie M.G. Schmidtweg 205
1321LG ALMERE
Nederland
Datum registratie 2011-10-08
Datum uit quarantaine 2012-01-21

Zo te zien staat het domein pas sinds (heel) kort in quarantaine. Dit duurt namelijk ca. 35 dagen en je kunt zien dat het op 21 januari uit quarantaine komt.

Misschien kun je bij MijnInternetOplossing (de registar) de gegevens achterhalen van degene die achter swago.nl zit. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen ervaring, maar aangezien de site offline is en zogenaamd in ontwikkeling denk ik dat je kunt fluiten naar je centjes.

Als ik naar swago.nl ga krijg ik het volgende:

"swago.nl

The domain: swago.nl is registered to ANY-Web Ltd and is currently awaiting development."