Ik kreeg van de Hema een mail dat ik een fotobestelling over 2 werkdagen op kan halen, maar op hun site staat: bestelling klaar. Wat is het nou?

Het zijn maar 3 foto's dus lang zou het niet moeten duren..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

bestelling klaar op de vestiging waar ze de foto's afdrukken, maar is nog niet op de locatie waar je ze op kunt halen, moet nog verstuurt worden, en daar rekenen ze 2 werkdagen voor, ook zodat je niet voor niets komt als er eventueel vertraging bij de post is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt... En als vraagsteller het helemaal zeker wil weten, zou je even de hema vestiging bij jou in de buurt kunnen bellen. Die kunnen dan zien of de foto's al aanwezig zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kreeg op 2 december deze mail, dus dan zou het er moeten zijn op maandag op dinsdag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat ze er nu al zijn. Dat is mijn persoonlijke ervaring. Maar zoals mefloortje al schrijft, je kunt voor alle zekerheid even bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, heel erg bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was een duidelijk en goed antwoord!