Ik zie geen keurmerken op de winkel staan. En ook geen reviews en beoordelingen van klanten. Hoewel dat ook eigenlijk niets meer zegt vandaag de dag. Verder doet de site wat amateuristisch aan, helemaal omdat er veel pagina's nog niet af zijn.

Ik denk dat de enige manier is om er achter te komen of het om een bonafide webshop gaat, is er iets bij te bestellen. Waarschijnlijk is het gewoon een hobby van die of gene om een webshop te maken; ook gelet op de gratis software en templates waarmee de site is gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik er dus iets bestel dat nooit aankomt, kan ik dat geld dan terugkrijgen via paypal?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het proberen. Maar het probleem is dat dit veel mensen overkomt en het wordt een behoorlijk getouwtrek en het is vaak een kwestie van een lange adem hebben. Ik zou om de betrouwbaarheid te testen eerst iets goedkoops bestellen.
Als dat dan keurig aankomt kun je altijd besluiten om iets groters en duurders te kopen.
Het komt mij meer over als een onprofessionele shop dan een onbetrouwbare. Fraudeleuze sites zien er meestal veel mooier uit dan deze. Het thuisadres van de ondernemer is ook te vinden door slim te googelen, dat zie je bij fraudesites ook niet zo snel gebeuren.

Jammer is dat het geen webwinkelkeurmerk heeft en dat link naar de algemene voorwaarden werkt niet.

Je kunt de shop even opbellen voor de zekerheid. Een stukje direct contact geeft vaak beter beeld van met wie je te maken hebt. Of ga even langs het kantoor als je toevallig in de buurt van Grave woont.

Buythistoday is onderdeel van Handelsonderneming Dibbets volgens de kvk. Ze draaien nog een shop: outlettoday.eu. Ook dibbets.nl is van hun, wellicht nog meer sites.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan de AV gewoon lezen hoor?
http://www.buythistoday.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=22&Itemid=29&lang=nl
Je kunt er ook voor kiezen om een bestelling onder rembours te bestellen, dan hoef je pas te betalen wanneer het wordt bezorgd. In de AV staat dat je dan € 5,- extra betaalt. Als je het niet helemaal vertrouwt zou ik voor deze optie gaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Correctie: dit staat niet bij de AV, dit staat onder "Bestellen en betalen"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij werken samen met een groot aantal vergelijkbare sites, echter nog niet met buythistoday.nl. Wij hebben in het algemeen erg goede ervaringen met de andere sites.

Toegevoegd na 22 minuten:
Op webshopregister.nl vind je de adresgegevens van deze webshop (zie link), dat geeft vertrouwen. Er is ook een emailadres, schrijf ze toch gewoon even een email. Een betrouwbare webwinkel zal zo'n vraag zeker serieus nemen.
De site ziet er eigenlijk heel redelijk uit. Strak en overzichtelijk. Natuurlijk duurt het een tijdje voordat ze hun site helemaal optimaal hebben. Mischien dat ze juist prioriteit leggen bij de kwaliteit van hun diensten.
Natuurlijk is het nog geen groupon.nl of groupdeal.nl, maar uiteindelijk geldt: hoe meer aanbiedingen en korting hoe beter. Toch? :-) Er zijn intussen dagaanbiedingen en kortingsacties van heel veel aanbieders. Het probleem daarbij is wel dat het veel tijd kost om al die sites in de gaten te houden. Je wilt natuurlijk niet net die ene ideale deal missen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De website bestaat volgens whois - sidn lookup al sinds 26 november 2009. Adresgegevens staan er gewoon bij. Ik heb er geen ervaring mee, maar het is in ieder geval geen website die pas geregistreerd is.