Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is bol.com wel te vertrouwen? Zie beschijving

Als ik ga zoeken naar een album en kies verschijningsdatum kan ik dan een album reserveren voor 2099 hier de link. Dit is toch onzin???

http://www.bol.com/nl/l/muziek/te-reserveren/N/7266+5260/sort/product_datum1/index.html

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja Bol.com is zeer te vertrouwen. Dat zijn hoogswaarschijnlijk typfouten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou dat doet ie bij ze allemaal !!!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is de releasedatum nog niet bekend dus doen ze het maximale dat ze kunnen invullen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb 1 keer een spel gekocht op bol.com en hij kwam in de afgesproken tijd binnen dus ik denk dat het wel veilig is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bol.com is een goede site en ook betrouwbaar. Mogelijk hebben ze een type fout gemaakt.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Ja, bol.con is zeker te vertrouwen.
Ik bestel er altijd.

Toegevoegd na 11 minuten:
Bol.coM bedoel ik natuurlijk, mijn mobiel corrigeerde com naar con.

Toegevoegd na 11 minuten:
Bol.coM bedoel ik natuurlijk, mijn mobiel corrigeerde com naar con.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook ik heb al verschillende dingen gekocht bij Bol.com en ben steeds prima bediend. Bekende en betrouwbare site!
Voor wat die datum betreft: ik zou het niet weten: misschien eens kontakt met ze opnemen daarover?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen met Bol.com en koop graag producten van ze.

Ik denk dat er staat dat de verschijningsdatum 2099 omdat ze nog niet weten óf en wánneer ze de CD kunnen leveren. Wellicht is het zo dat Bol.com de CD's pas inkoopt vanaf een bepaald aantal reserveringen. Misschien verandert de datum wel, wanneer er voldoende reserveringen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding