misschien heb je hier iets aan!
http://www.hairfinder.com/hair_imaging.htm
maar er zijn ook sites waar je je eigen foto kunt plaatsen en een kapsel en kleur kunt toevoegen
gewoon een googlen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook naar:
www.taaz.com.

daar kun je je hele foto mooi maken
onderandere mascara, foundation en al dat soort dingen.
maar ook een nieuw kapsel en een kleur die je wilt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die min snap ik ook niet... Ik heb die site even geprobeerd en ik vind em super!!!! Thanks! +
Je kan op www.picnik.com je haar een andere kleur geven, maar dan moet je wel lid zijn en dat kost wat geld!