Hoe kan ik mijn wenkbrauwen verantwoord lichter maken?

Ik speel in de musical de jantjes steaks blinde Greet.
Nu ben ik blond ter gewenning. Maar mijn wenkbrauwen zijn zo donker. Hoe krijg ik ze aanzienlijk lichter. Heb echt donkerbruine wenkbrauwen.

Toegevoegd na 35 minuten:
Blinde is blonde Greet en zo laten is geen optie.
X

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en steaks is zeker straks...?

Het beste antwoord

Poeder je wenkbrauwen flink in. Hoef je ook niet te rotzooien met bleekmiddeltjes.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zag op een site ook dat MAC een soort mascara voor je wenkbrauwen in de collectie heeft. Met een lichte kleur kun je ook je wenkbrauwen lichter maken.

http://www.maccosmetics.com/product/shaded/149/305/Brow-Set/index.tmpl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb van nature blond haar en donkere wenkbrauwen. Kan je gerust zo laten, is niks mis mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt wenkbrauw potloden en poeders om het lichter te maken.
Wat je ook kunt proberen is wenkbrauw gel (zie afbeelding)
Dat is een gekleurde gel die je wenkbrauwen een iets andere kleur kan geven.

Als je echt je wenkbrauwen wilt kleuren, zou ik dit professioneel laten doen, door een schoonheidsspecialiste.
Plaatje bij antwoord
Kimath
13 jaar geleden
ik zou zelf niet gaan ''rommelen'' want zou gevaarlijk kunnen zijn voor je ogen!

Gewoon naar schoonheidspecialiste lijkt mij het verstandigste!