Wat zijn goeie natuurlijke middelen om wallen onder je ogen te verminderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

Of het natuurlijk is vraag ik mij af maar sperti aambeienzalf werkt. (Dit is geen grap)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Op tijd naar bed
gezond eten
alcohol minderen
niet roken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een typisch antwoord van mij:

Wallen is natuurlijk een eerste verschijnsel van moeheid. Maar mensen die permanent wallen hebben, zijn moe van het leven. Dwz teveel lijden van het leven.

Laat het leven niet jou leven lijden, heel die problemen die je moe maken van het leven. Pak de oorzaak aan en niet de symptoom welke wallen onder de ogen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een min van mij voor de zinsnede 'mensen die permanent wallen hebben, zijn moe van het leven.' Onzin en lariekoek, om het woord bullshit niet te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt een mooie argumentatie. Goed opbouwend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry, ook een min van mij. Mijn schoonfamilie (en mijn dochter van 14) zijn absoluut niet moe van het leven, maar wel erfelijk belast. Daardoor maakte je antwoord mij zelfs een beetje verdrietig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dat van te voren had aangegeven, had ik misschien een nuance kunnen aanbrengen. Het verdriet zit er natuurlijk niet zomaar. Je hebt het over erfelijk belast. Nu is een belasting natuurlijk het lijden. Of het nu eigen schuld is of door onmacht, daar heb ik het niet over. Ik heb het over 'lijden' in het algemeen. Het spijt me dat ik het verdriet wat al in je zit bij je trigger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op zich mooi, maar sommige mensen hebben wallen onder hun ogen wegens bijvoorbeeld nierproblemen.
Dus het klopt niet helemaal.
loreal heeft nu rollers tegen wallen skin natural oogroller
aanbeienzalf heeft de zelfde werking alleen zou ik hier wel mee uitkijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij wallen door vochtophoping wil een ijsblokje of koud nat washandje wel eens helpen. Door de kou trekken je bloedvaten samen en wordt het vocht afgevoerd. Verder schijnen fotomodellen idd Sperti te gebruiken. Heb je wallen door vetophoping, ben ik bang dat alleen de plastich chirug hier iets aan kan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
komkommers werken goed, ook bv. ijsklntjes en die dingen werken goed. het slechte eraan is dat je de hele tjd moet blijven liggen en je kunt ook niets zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Het vocht dat er zit terug masseren, van binnenuit (vanaf je neus dus) naar buiten toe masseren.
- komkommer werkt wat verzachtend op je ogen, of het echt tegen je wallen werkt weet ik niet, maar baat het niet schaadt het niet ;)
- voldoende drinken
- suiker, vlees, vis, kaas, boter, eieren en wit brood eten is niet goed, groente en fruit eten is wel goed.
- aardappelen, gedroogde vruchten, sinaasappelen, bananen en yoghurt eten is ook goed.