je eigen Tondeuse (grapje)
Een thuiskapster opzoeken via je plaatselijke krant
die staan er vast wel in of even aan je vrienden vragen of zij iemand kennen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moeder, je zus, je vriendin, afhankelijk van het te verwachten resultaat.
13 jaar geleden
Alina's Hairexpress is dé mobiele huis-aan-huis kapper.
Het is een jong bedrijf, met creatieve ideeën. In de omgeving Stadshagen te Zwolle.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem eens contact op met de kappersschool in Zwolle.
Bij de kappersschool kan je doorgaans vaak terecht voor een nieuwe coupe en je betaald ook nog eens erg weinig ervoor!

Landstede Hairstyling
Assendorperstraat 57-59
8012DG
Zwolle
Tel: 088-8508760
Fax: 088-8508765

Ook zijn de 10 euro kappers erg in opkomst.
Op internet staat wel dat er een in Zwolle is,maar heb helaas het adres niet voor jou kunnen vinden.