Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een manier om vans waterdicht te maken?

Ik wil vans kopen maar ik ben bang dat ze helemaal doorweekt raken.
Iemand ervaring?

Toegevoegd na 1 uur:
http://www.ilovesneakerz.nl/sneakers/vans-sneakers/vans-authentic-gothic-purple.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

dan doe je schoenen aan en dan om elke schoen een plastic zak.Zo blijven ze droog.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De lederen/suede versies kopen. En waterafstotende spray kopen in een sportwinkel ofzo.

Toegevoegd na 40 seconden:
In de watersportafdeling.

Toegevoegd na 3 dagen:
Vandaag heeft het wat geregend en ik had toevallig mijn (stoffen) vans aan. De schoenen zelf zijn nat, maar van binnen zijn ze nog droog. Je moet er natuurlijk niet mee uren door de regen lopen. En draag ze ook niet op een festival op een regenachtige dag, dat werkt ook niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt spuitbusjes met een soort spul erin dat je op niet-waterdichte schoenen, tassen en jassen kan spuiten, wat ze waterdicht maakt. Of ze écht waterdicht worden, of redelijk waterdicht, weet ik eigenlijk niet.
Ik heb pas geleden een busje gekocht, omdat ik katoenen schoenen fijn vind (niet zo warm), maar die zijn natuurlijk helemaal niet waterdicht. Ik heb 't alleen nog niet uitgeprobeerd.
Die ik gekocht heb zijn van het merk Tana, en ze heten dan Tana Waterstop. Maar ik kan me voorstellen dat er wel meer merken zijn die dit verkopen.
Ik heb bij de bronnen de winkel toegevoegd waar ik 't gekocht heb, maar als je op google zoekt, vind je wel meer webwinkels die het verkopen.
Ik kan me voorstellen dat ze bij schoenwinkels ook wel zulke spuitbusjes verkopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
echt waterdicht krijg je het niet, althans dat is mijn ervaring, maar wel waterafstotend, dus het scheelt zeker.
doe de vans dan alleen aan als je weet dat het niet gaat regenen, en als het regent doe je je oude of goedkope schoenen aan

Toegevoegd na 1 uur:
koop regenlaarzen erbij

Toegevoegd na 2 uur:
nee ik meen het
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je graag vans wilt, ga je je niet druk maken om de regen.
Als je weet dat het een regenachtige dag word, dan trek je laarzen aan. als je een meisje bent tenminste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding