Kan je een lamp kopen die 'echt licht' geeft ? Voor in de badkamer ?

Net zoals buiten (als je in de binnen/buitenspiegel van een auto kijkt).

Toegevoegd na 3 minuten:
...jezelf ziet zoals het is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je een daglichtlamp?

Het beste antwoord

Nee, dat denk ik niet. Daglicht is niet na te maken omdat daglicht/buitenlicht van veel factoren afhankelijk is, sterkte van het zonlicht, type bewolking, stand van zonlicht. Dit met een lamp nabootsen is toch altijd anders.
Maar als je jezelf in de spiegel in de badkamer ziet dan zie je jezelf ook echt hoor en bedenk maar zo... als je daarna naar je werk/school of wat dan ook gaat dan zien ze je daar ook niet in puur daglicht...

Toegevoegd na 2 minuten:
Je hebt wel daglichtlampen (http://www.daglichtlampkopen.nl/) maar die benaderen meer de lichtsterkte dan de lichtval en hebben als functie je uit een winterdip te helpen en niet om jezelf anders in de spiegel te zien...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er zijn zogenaamde daglichtlampen te koop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je misschien de mogelijkheid om solatube te installeren? Gegarandeerde daglichttoetreding, duurzaam en energiezuinig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als deze geen "echt licht" meer geeft, dan weet ik het ook niet meer. Hij geeft ook nog eens extra warmte.