hoe krijg ik mijn haar stijl??

ik heb van me zelf krullend haar, en soms wil ik het dan even voor een weekje stijl hebben. Maar dat wil gewoon niet lukken! ALs ik het in de ochtend stijl maak, dan zit er meestal die zelfde dag nog in de avond al weer allemaal golven in. verder heb ik ook nog best wel lang haar... ik weet niet of dat een probleem is?

Toegevoegd na 7 minuten:
jaa kijk ik maak het al zegmaar stijl met een stijltang, maar ga ik echt niet de hele week mijn haar stijlen! en jaa dat idee van dat ik het korter moet knippen.. nee dat ga ik zeker niet doen! Ik wil het juist lang hebben xD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Steil, bedoel je ;-)

Antwoorden (7)

dat had ik dus ook wat je moet doen is je haar korter laten knippen en dat vrijdag ofso douchen en dan zondag je haar stylen en dan zit het maandag voor school helemaal in orde tenminste dat hielp wel bij mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een stijltang heb je stijl haar for one day, succes ermee! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan beter een goede shampoo kopen die houd je haar langer stijl mijn dochter gebruikt altijd deze
shampoo van Nivea Straight & easy en ze hoeft dagen niet te stijlen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf ook slagen, best veel en lang haar, wat ik altijd doe is na het wassen op mijn kop hangen zeg maar, dan me haren naar beneden droog fohnen, en wanneer het al bijna droog is een stijltang pakken.
Je haren in een strakke staart doen, veel haarlak op je hoofd spuiten en dan slapen.
Volgende dag ff weer stijlen en klaar.
Helaas houdt dit niet een week hoor.

En ik heb eens bij tommy teleshopping een borstel gekocht die zoveel rondingen per minuut draaide en daar werd het haar ook stijl van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
miss. met haarlak??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien eens van die turbo-gel gebruiken die je haar in toom houdt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een stijl tang kun je je haar steil malen voor ongeveer 1 dag. vet in je haar smeren schijnt ook te helpen veel turkse meisjes gebruiken het ook tegen het kroezen van haar het ziet er dan wel vet uit.