Kan je van kleurentype veranderen, als je bv een herfsttype bent, maar je houd niet van goud en warme kleuren?

Of andersom als je een koel type bent en je houd juist van warme kleuren.

Toegevoegd na 23 uur:
Ik bedoel als ik nu mijn haar zou verven en een andere fond de teint op zou doen, word ik dan geen ander type?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Het gaat bij kleurentype niet om je smaak, maar om welke kleuren je het beste staan staan. Van type veranderen kan dus in principe niet. MAar misschien als je je haar verft, andere kleuren je beter gaan staan.
Gewoon aantrekken wat je wil, lijkt mij het beste..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zelfs in de types zitten nog nuances. Mijn zus en ik allebei herfsttype: Bij mijn zus staat zwart niet, bij mij wel. Maar draag wat je prettig vindt zou ik zeggen
12 jaar geleden
Als je in de kleurentypetheorie gelooft, kun je niet veranderen. Maar dat betekent niet dat je niet zou mogen aantrekken wat jij leuk vindt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hou me niet zo bezig met kleurentypes enzo, ik zou gewoon dingen dragen die jij leuk vindt staan :)