waar vind ik een gratis online simulatie?

Ik heb lang "haar".Nu ben ik op een leeftijd gekomen dat ik wel eens aan vernieuwing begin te denken en dacht ik de schaar erin en een korte jonge coupe.T'is nogal drastisch en zou graag een online gratis simulatie willen op een foto van mezelf zodat ik eens kan zien met welke coupe ik goed sta.
Weet iemand een leuke website voor mij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Helaas kost het geld om lid te worden van deze site, maar er staan wel gratis voorbeelden op. Ik zal nog even verder zoeken...

Toegevoegd na 2 minuten:
... En nog een paar dingetjes gevonden. Veel plezier alvast, ik hoop dat er iets tussen zit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
danku hoor ik ga het eens gaan bekijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan, ik hoop dat het een beetje lukt en alvast veel plezier met je nieuwe coupe.