Welke deo roller is goed tegen zweet?

Eerder had ik er een van het merk Fa (perzik denk ik). Het heeft een perzik/oranje buitenkant. Ik had het gekocht bij Action, maar ik heb ze niet weer gezien.

Weet iemand waar ik die kan vinden of weet iemand waar ik een kan kopen bij Kruidvat, Zeeman, Hema of Action?

Wel een die ECHT werkt. Ik heb er genoeg thuis liggen die niet eens werken terwijl ze wel anti zweet zijn.

Toegevoegd na 1 uur:
* Ik bedoel natuurlijk anti transparant. Maar veel merken werken niet tegen zweet.

Toegevoegd na 1 week:
Bedankt voor jullie antwoorden! Er is al weer een nieuwe lading binnen van hetzelfde merk bij Action. Ze werken echt goed.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.9K

Antwoorden (8)

Odorex is geen deo maar een anti-transparant.

Deo is tegen luchtjes en anti-transparant is tegen zweten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8x4.
(Ueto Aya zegt 't, dus dan moet 't zo zijn! ;))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie is ueto aya?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie mijn avatar :).
Een zangeres uit Japan.
anti-transpirant is tegen zweten en zweetlucht maar als dit nou niet goed werkt dan kun je beter anti-perspirant gebruiken. Dit is sterker maar ook een beetje duurder. Kun je gewoon in de supermarkt of bij de Etos kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De dichts bijzijnde Etos is waarschijnlijk 25 km hier vandaan. :/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan ik niet ruiken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Perspiratie is gewoon 't zelfde als transpiratie.
Neutral is wat duurder, maar doet het prima als anti-transparant, en je krijgt er geen vies parfumluchtje bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak eens een papje van zuiveringszout (is hetzelfde als bakpoeder of scheikundig gezegd natrium bi carbonaat).
Vergeet de bi niet in natriumbicarbonaat, want natriumcarbonaat is soda en dat is niet fijn onder je oksels.
Natriumbicarbonaat breekt geurtjes af en bacterieen hebben er een gruwelijke hekel aan.
Het zijn de bacterieen die de geur veroorzaken overigens.
Zweet is nagenoeg geurloos, een beetje afhankelijk van wat je gegeten en / of gedronken hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Axe Dry Action Deoroller Africa
Voordelen:
lekkere geur, gebruik, compact, anti - transparant, praktisch

Te koop bij het Kruidvat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal eens een kijkje gaan nemen bij Kruidvat!
Uit ervaring weet ik dat een spuitdeo beter werkt dan een roller.
Een tip : Dove en dan Extra Dry. Hierbij komt een poeder vrij die extra droogt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik gebruik de deoroller "dry female" van Nivea. hij is zo goed als geurloos, dus ik kan m'n eigen parfum nog gebruiken en hij past gemakkelijk in m'n handtas