hoe kan je meerdere soorten deodorant testen als er geen test papiertjes zijn

je kan wel wat geuren testen op bijv. je onder en bovenarm,
je pols, handpalm en vingers, maar er zijn meestal heel veel geuren en dan komen aller geuren bij elkaar dus... hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier heb je toch al reacties gehad? http://www.goeievraag.nl/vraag/ruiken-bepaalde-deodorant-lekker-ruiken.84289

Antwoorden (1)

Als ik meerdere geurtjes (of kleurtjes ook trouwens )wil proberen, gebruik ik gewoon altijd een paar vloeitjes (die ik uiteraard altijd bij me heb. Een pakkie vloei kost een paar duppies, dus als je regelmatig drogisten bezoekt, is het de moeite wel waard er altijd een in je tas te hebben), zelfs als je niet rookt.

Wel meteen zo snel mogelijk weggooien allemaal, anders loop je vreselijk te walmen op straat of, erger, trekt het in je tas of in je kleren.

Op je handen is trouwens nooit een goed idee, dat doe je eigenlijk alleen als je een parfum wilt uitproberen, op je pols, en dan over een hele dag regelmatig ruiken hoe de geru zich houdt / ontwikkelt. En altijd maximaal één geur tegelijk. Echte parfum koop je niet in een opwelling.