Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan je meerdere soorten deodorant testen als er geen test papiertjes zijn

je kan wel wat geuren testen op bijv. je onder en bovenarm,
je pols, handpalm en vingers, maar er zijn meestal heel veel geuren en dan komen aller geuren bij elkaar dus... hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
745
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier heb je toch al reacties gehad? http://www.goeievraag.nl/vraag/ruiken-bepaalde-deodorant-lekker-ruiken.84289

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als ik meerdere geurtjes (of kleurtjes ook trouwens )wil proberen, gebruik ik gewoon altijd een paar vloeitjes (die ik uiteraard altijd bij me heb. Een pakkie vloei kost een paar duppies, dus als je regelmatig drogisten bezoekt, is het de moeite wel waard er altijd een in je tas te hebben), zelfs als je niet rookt.

Wel meteen zo snel mogelijk weggooien allemaal, anders loop je vreselijk te walmen op straat of, erger, trekt het in je tas of in je kleren.

Op je handen is trouwens nooit een goed idee, dat doe je eigenlijk alleen als je een parfum wilt uitproberen, op je pols, en dan over een hele dag regelmatig ruiken hoe de geru zich houdt / ontwikkelt. En altijd maximaal één geur tegelijk. Echte parfum koop je niet in een opwelling.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding