Waar kun je halsdoeken kopen voor mannen?

Voor vrouwen zijn die dingen wel beschikbaar volgens mij. Ik kan er echter geen vinden voor heren. Ik ben op zoek naar zoiets: http://www.tomsawyerwaistcoats.co.uk/webupload/TSAWYER/CUSTOM/2007/SMALL/paisley-day-cravat.jpg en http://eyeforstyle.files.wordpress.com/2009/12/fan1.jpg

Ze worden ook wel cravat genoemd, maar in Nederland gebruiken we cravat voor een ander soort halsdoek/stropdas. De halsdoek die ik bedoel werd volgens mij vooral veel gedragen aan het einde van de 19e eeuw. Tegenwoordig zie je bijna niemand meer met een dergelijke halsdoek.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Die kun je kopen bij de Bijenkorf en in de betere herenmode winkels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de betere herenkleding winkels en via deze site met knoopinstructies, heel handig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in een andere toepassing worden ze in de buitensport veel gebruikt. oa van het merk buff. dit zijn halsdoeken van verschillende stoffen die ook meerdere soorten hoofdbedekking(bandana e.d. kunnen vormen). ze zijn er in allerlei printjes, maar zou ze toch niet bij nette kleding gaan dragen.
Bronnen: