Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is voor mij de ideale spijkerbroek?

Ik heb vaak problemen met spijkerbroeken. Vermoedelijk van het type heupbroek. Als ik geen riem draag, dan zakt die broek onmiddellijk. Als ik wel een riem draag, dan kan die broek voor mijn gevoel (te) strak zitten, maar dan wil die vaak toch zakken. Dan moet ik die soms voortdurend optrekken. Ik heb een portemonnee in de ene zak en een vrij zware sleutelbos in de andere zak. Ik heb tussen de gaten van de riem door wat extra gaten laten prikken. Als ik de riem nog strakker aantrek, dan blijft de broek wel op zijn plaats, waar dan zit die te strak. Misschien krijg ik dan problemen met mijn buik of lies. Ik heb wel een "buikje", maar lang niet zodanig, dat ik een "buikjebroek" nodig heb. Misschien moet ik een ander type spijkerbroek of eventuele andere broek hebben. Welke?

Toegevoegd na 1 uur:
Als ik een maat strakker koop, dan zou die misschien op zich wel passen, maar dan krijg ik de knoop niet meer door het knoopsgat.

13 jaar geleden
in: Mode
563
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het niet een idee om een tas te kopen. Scheelt slijtage en je broek zakt minder af?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je hebt heupbroeken en heupbroeken.
de extreem lage modellen zakken idd makkelijk van je gat af.
een iets hoger model, gecombineerd met een riem, zit vaak prettiger.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

heupbroeken blijven het best zitten bij mensen met rondere billen. Koop hem 1 á 2 maatjes strakker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding