Weet iemand waar ik teenslippers maatje 24 kan vinden, maar met een platte zool(dus geen dikke rubberen zool) Bedankt !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Die zijn denk ik niet meer te koop het is een kleine maat en meestal te koop in de goedkopere winkels zoals de Schoenenreus en Bristol.
Maar die hebben een voorraad en op=op. Intussen is voor hun het seizoen voorbij en komen de winterschoenen en sloffen weer in de winkels.
Als je veel geluk hebt vindt je ze nog in de afgeprijsde bakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer :-( Ik had er op vakantie in Frankrijk gekocht, maar ze zijn ongeveer versleten, en mijn dochtertje is er gek op ... Maar ik ga er echt niet terug naar Frankrijk voor rijden ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je nog vrienden of familie die in het najaar nog naar een Grieks eilandje of zo gaan, daar zijn ze altijd te koop en het is een kleine moeite om die voor je mee te nemen. En anders volgend jaar even een paar extra meenemen, succes ermee.
Bij www.teenslippers.nl kunt u online slippers bestellen.

Ik heb even wat verschillende modelletjes slippers aangeklikt en kwam ook maat 24 tegen bij op voorraad zijnde modellen. Bij sommige modellen kunnen ze, als een bepaalde maat niet meer voorradig is, ook nabestellen.
AlphaLimaSierra