Als de glitters van een nieuwe kledingstuk af vallen kun je dan klagen bij de winkel, wat zijn je rechten?

Bon aanwezig. Niet gewassen.

Het gaat niet om 3 glitters, maar tientallen.

13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Gelijk teruggaan naar de winkel en de situatie uitleggen. Liefst met de glitters (als je ze nog hebt).

Als je een product koopt, mag je er vanuit gaan dat alles goed is en niet binnen een paar dagen kapot gaat.

Eis een nieuw shirt of je geld terug, daar heb je ook recht op.