Moet je met crack nagellak de bijbehorende base coat gebruiken of kan dat op elke soort nagellak?

Dus dat je 2 verschillende merken gebruikt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Dat kun je op iedere lak gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verschillende merken gebruiken is geen proeem. Hoewel ze er vaak bij veel producten bijzetten. Zoals haarverzorgingsproducten en huidverzorgingsproducten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan op ellk soort nagellak. je kan zelfs meerdere kleren als basecoat gebruiken. Bijv. streepjes of ruitjes. voor nagellak ideeen kijk op : http://i46654663i.hyves.nl/