Ik heb een galajurk nodig; weinig geld, weinig tijd, iemand tips?

Heel marktplaats al afgespeurd toch heel duur allemaal. Geen vriendinnen in de omgeving.

13 jaar geleden
in: Mode
1.8K
Rieneke1
13 jaar geleden
ik weet niet waar je woont, is hoppezak een optie?
die verhuren zooooo veel.
ze zitten in leiden.

Het beste antwoord

Deze is van goedkopegalajurken.nl, ik heb de blauwe zonder bandjes in het goud en kort!! Het staat echt heel leuk! (de afbeelding als je op de site kijkt.)
Maar je kan natuurlijk ook op de markt bij een kraampje leuke jurken vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Misschien de trouwjurk van je moeder/oma/tante/zus nemen en daar zelf mee aan de slag gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toch eens tijd nemen wat winkels in te gaan
H&M heeft soms ook wel wat leuks. bovendien is het overal al wel uitverkoop
13 jaar geleden
Kan ook gala jurken huren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien zou je een galajurk kunnen huren? Zoals je zelf al aangeeft; weinig tijd, weinig geld, dus ik zou zelf in zo'n situatie de kledingverhuur proberen. Juist omdat een gala-jurk niet iets is waar je wekelijks in loopt -in de meeste gevallen natuurlijk, uitzonderingen daargelaten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een beetje gebruikelijke maat hebt: Google eens op galajurk huren. Want door het hele land zitten zaken die dat doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een huren lijkt me het beste.

http://gelegenheidskleding.startpagina.nl/

Toegevoegd na 7 uur:
Hier staan een paar goedkope, niet veel keus, maar er zitten wel een paar bij, die geschikt zouden zijn.
Onder het knopje: chique en klassiek tussen € 30 en € 40

http://www.bonprixsecure.com/nl/Jurken-1-896-1-shop.htm?id=1671743161111564961-0-4c6cbf14
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+! Nog mooi ook!
Ik plukte de mijne van Marktplaats...

Toegevoegd na 48 seconden:
Misschien onder een andere zoekterm. Wat zoek je voor iets, misschien kunnen we meezoeken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop het meest eenvoudige zwarte jurkje dat je kan vinden. 'Less is more!'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huren is vaak duurder dan een goedkoop modelletje kopen. Misschien woon je wel in de buurt van een studentenstad. Daar zijn namelijk vaak winkeltjes die gespecialiseerd zijn in galakostuums en jurken voor hele redelijke prijzen. Vermaken kan daar ook geregeld worden, zodat het ook nog eens goed past. Hoeft niet veel tijd te kosten, om zoiets uit te zoeken en de prijs valt ook wel mee waarschijnlijk. en nooit verkeerd om zo;n jurk in de kast te hebben, want gebruik je vast nog wel een keer. Desnoods trek je hem lekker aan tijdens het aankomende kerstfeest.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Gala jurken, kosten nu eenmaal veel geld. Je bent minimaal 250 kwijt. Maar als je een mooie basis jurk koopt dan kan deze vaker aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huren!
Er zit altijd wel iets bij en zeker niet duur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
C&A, H&M, V&D, relatief goedkope winkels met een redelijk assortiment. Huren is goede tweede optie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sustilo.nl heeft soms wel leuke jurken, waaronder galajurken. bovendien verkoopt de H&M ook wel leuke, betaalbare galajurken, kijk maar op hun online shop.