waarmee camoufleer je het beste de niet gebruinde huid van je bikinibandjes?

Door naar de zonnebank te gaan is het niet minder geworden.
Ik trouw in een ivoorwitte strapless jurk.
Ik denk dat foundation af geeft op mijn jurk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.8K

Antwoorden (9)

Je zou met een zelfbruiner heel voorzichtig en precies met een watje de boel kunnen 'inkleuren'. Of laten doen door een vriendin, zelf is dit haast niet te doen.

Gebruik wel een lichte zelfbruiner, anders heb je straks bruine strepen in plaats van witte. Je zou het zelfs kunnen proberen met van die heel subtiele bodylotion met een klein beetje zelfbruiner, en in meerdere sessies langzaam opbouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk. Is twee mogelijk. Of dat je de bikini aandoet bij de trouwjurk. Maar dat is dan misschien dat het niet zo mooi staat, de knalroze bikini band boven de witte jurk.
Kan ook: voortaan met zonder de bikinibandje zonnen. Maar! weet niet of dan tijd is voor de trouwfeest, en of dan ook genoeg dce zon schijnt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen zelfbruin creme gebruiken! dat verschil ga je zeker zien. Ik weet niet hoe lang het nog duurt voor je trouwt, maar als je nog tijd hebt, zou ik even niets doen en dan onder de zonnebank gaan. Eerst moet het bruine er een beetje af. Als je nu gaat zonnen bruinen zowel de bikinibandjes als de rest van je lichaam bij en dus hou je verschil. Het verschil moet dus eerst minder groot zijn en dan weer onder de zonnebank. Worst case kun je misschien bandjes aan je jurk laten zetten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer zeg dat die bandjes zo goed te zien zijn. Met de zonnebank gaat het inderdaad niet weg ook niet als je nog even wacht, je blijft het verschil zien.
Ik zou een bruiningscentrum bellen voor advies, ik weet dat er toen van die cabines waren, waar je je bruin kon laten spuiten? misschien is dat een optie?
Ik zou in ieder geval niet zelf van alles uit gaan proberen met bruiningscremes ed, wie weet wordt het dan juist nog erger en daar zit je ook niet op te wachten.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
True cover
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaat waterproof concealer/ foundation, die niet afgeeft opkleding ect. (Ik zoek de naam nog) Transparant poeder erover heen voor extra fixatie.
13 jaar geleden
Je zou het kunnen proberen met een zelfbruinende bodylotion. Hier gaat de huis voorzichtig iets van bijkleiren
Fijne trouwdag toegewenst

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik moest wel erg snel zeker.
De huid gaat voorzichtig bijkleuren bedoel ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien helemaal geen optie, maar desnoods een mooie sjaal of iets van bloemen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt jezelf laten airbrushen, google eens op airbrush tan. Wel van tevoren vragen of de kleur ook dekkend is op je bandjes, maar daar wil de schoonheidsspecialiste je vast wel over adviseren.