Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (2)

Hairextensions zijn niet slecht voor je haar
Zolang het er maar goed in je echt haar word gezet en zolang je je echte haar en je hairextensions goed behandeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onlangs heeft nu.nl een artikel daarover gepubliceerd. Ja extensions zijn slecht voor je haar. Het probleem is dat het haar verstikt. De bovenzijde kan vast gezet worden met wax of laten inweven. Dit blijft ongeveer 6 weken mooi zitten en daarna kan je het opnieuw laten doen. Het aanhechtpunt waar ze vast zitten voel warm en broeierig aan. Dat is ook het punt waar je later kale plekken (kunt) krijgt, als je het veelvuldig gebruikt.

Het schijnt dat Victoria Beckham er al behoorlijk last van heeft.

Je hebt ook haarclips maar die moet je er telkens met de nacht uithalen. Die schijnen minder schadelijk te zijn.

Ik heb zelf ingeweven haar gehad én met wax. Bij beide methodes werd ik helemaal gek van de jeuk terwijl ik echt haar heb gebruikt en door een professional heb laten zetten. Mijn vriendinnen hebben ook die ervaring.

Toegevoegd na 45 seconden:
ps. voor het geval dat: ja ik heb shampoo goed uitgespoeld. Daarnaast moest ik ook speciaal soort olie gebruiken en die heb ik juist gebruikt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding