Goeie Scheerapparaat?

Weet iemand een goeie scheerapparaat? Als ik mijzelf scheer met een scheermesje is mijn huidrood. Dit wil ik verkomen met een scheerapparaat in mm, dus beetje stoppels mag wel.

En moeten de bladen vaak vervangen geworden?

Toegevoegd na 26 minuten:
Oke bedankt, maar daarmee kan ik geen stopels mee scheren toch? Dat wil ik juist.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb je je vraag wat vreemd gesteld. Je kunt geen stoppels (erbij) scheren. Je bedoelt dus een soort van "in hoogte verstelbare" tondeuse of baardtrimmer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk dan hier maar eens: http://www.shavershop.nl/keuzehulp/1007/?pricerange=&sort=price&dir=a&option[0]=8709&option[2]=8712&ref=7&gclid=CM3GnYzBjKwCFYNJ3god2wdYmA

Antwoorden (3)

Als je een gevoelige huid hebt, raad ik je een Philips Wet/Dry aan:

http://www.wehkamp.nl/mooi-gezond/voor-hem/scheren-(elektrisch)/philips-at750-16-aquatouch-wet-dry-scheerapparaat/C29_9I8_I78_552617/

Ook te verkrijgen bij de Kijkshop, etc...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je gevoelig bent zou ik deze niet nemen of alleen droog scheren zonder scheerzeep. je kunt dus net zo goed een gewoon scheer apparaat nemen, Philips vind ik wel de beste keus verder. Deze is dus ook gewoon geschikt, alleen doe je het nat, krijg je dezelfde uitslag als met gewone mesjes als je een gevoelige huid hebt, weet ik uit ervaring. :-)
er zijn verschillende philips scheerapparaten te koop en die zijn gewoon goed alleen even kijken welke het beste bij je past
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Gebruik gewoon een goed scheermesje en een goede scheerzeep (evt. voor gevoelige huid) met voldoende water. Niet die marketingtroep uit spuitbussen oid, maar gewoon uit een tube of als zeepblok. Scheerapparaten zijn nare dingen voor de huid en kosten alleen maar een hoop tijd en ergernis, en dat alles met matig resultaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet mee eens. Ik kan ook niet tegen scheermesjes in mijn gezicht ook niet met de beste sensitive scheerzeep niet. Ik scheer me dus ook altijd met een apparaat en dat wordt ook mooi glad. De haren worden niet zo kort als met een mesje dus de groei is sneller terug,maar je geeft nu ook een mening en daar vroeg hij niet om.