Aansluitend op de vraag van Raamklaza: wat zijn goede manieren voor een vrouw die niet van tasjes houdt om portomonee ed mee te nemen?

zonder dat het er debiel uitziet of zonder dat je meteen een rugzak oid mee moet sjouwen? Ik voel me altijd tuttig met een tasje.

13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha lachen :) Wat een eer :)

Antwoorden (8)

Je hebt oké tassen die niet tuttig zijn. Maar oké zonder tas wordt het best lastig. Je portemonnee in je zak stoppen van je broek, is wel het tegenovergestelde van tuttig. Ik neem als ik geen tas heb gewoon contant geld of mijn bankpas mee die stop ik dan in mijn broek. Dat zie je niet zitten.
Als je een vriend hebt....laat hem het meenemen ben je er ook van af!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb een hele kleine portomonee hiervoor gekocht echt heel handig. Die kan je dan wel in je broekzak doen. Je kan ook heel hip een zakje kopen voor aan je laars waar je alles in kan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sja, ik heb het ook jaren uitgesteld. Maar een echt goede oplossing heb ik nooit gevonden. Zeker niet met m'n rijbewijs die ook mee moet, en auto papier, en een portemonnee. En dan heb ik echt geen stapels make-up of andere rotzooi bij me. Maar zeker in de zomer gaat dat gewoon echt niet in een jaszak of broekzak.

Mijn oplossing is dus een toch wat stoerdere tas, die je over je schouder kan dragen mee te nemen. Neem zeker niet iets dat je de hele dag in je hand moet houden. En waar mogelijk, los geld meenemen, ipv je portemonnee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De portemonnee thuislaten. Dat ding is veel dikker dan de spullen die erin zitten. Ik neem in zo'n geval alleen rijbewijs, wat geld en een bankpas mee in mijn broekzakken. En dan verspreid over verschillende zakken, zodat als ik gerold wordt, ik niet meteen alles kwijt ben.

Ik heb ook wat kleren die eigenlijk geen zakken hebben, maar waar ik een zakje of twee aan de binnenkant van de band heb genaaid.

En een andere oplossing die ik regelmatig gebruik: vlak voordat we de deur uitgaan mijn man vragen of hij wat van mijn spullen in zijn zakken kan stoppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is niet geheel mijn onderwerp maar als aanvulling op het antwoord vanaf mobiel door#panni
een site met de boot-bag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
óf je neemt gewoon een kleine portemonnee voor als je toch alleen maar je pinpas meeneemt, en die kun je gewoon in je jaszak doen. veel portemonnee's zijn onnodig groot en dat is echt niet praktisch.als je toch een grote portemonnee hebt kun je die in een leuke tas doen die ook nog een beetje klein is, want vaak moet je meer dingen meenemen dan alleen je portemonne (mobiel, ipod ed). Ik zou trouwens nooit je geld los meenemen want dat kan heel makkelijk uit je zakken vallen (ik had dat een keer op de ijsbaan en alles vroor gelijk vast xD)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb een vestje of jasje wat ik alleen naar buiten aandoe met een vakje met ritsje en dan neem ik alleen me pinpasje mee en me legitimatie, heel makkelijk en dan hoef je niks vast te houden enzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet of je het wat vindt, maar een heuptasje is misschien ook een idee?