Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er nog knie lappen te koop ?

die knielappen die je op een broek kan naaien,,
Mijn zoontje speelt veel buiten en de knieen gaan snel kapot van zijn broek.
vroeger zag je veel kinderen met die plaatjes op de broek. ik zie het nu nooit meer.

Waar kan je die kopen als ze er nog zijn ?

13 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ze zullen er beslist nog wel zijn, kijk maar eens bij stoffenhandelaars op de markt.
Als ze er niet zijn, dan maak je ze toch gewoon zelf. kan niet moeilijk zijn. een stevige oude broek. en knip een deel van de onderdelen die niet versleten zijn en dus nog hun oorspronkelijke sterkte hebben.
je kunt ze knippen in allerlei vormen: paddelstoel, vlinder, enz enz. . Je kunt allerlei kleuren en combinaties gebruiken. Laat je fantasie de vrije loop en doe je kind een plezier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

fourniturenzaken verkopen ze nog steeds.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ik denk niet dat ze in ons land nog te koop zijn. Misschien in winkels waar dumppartijen liggen, uit opslagruimtes waar ze 30 jaar lagen te schimmelen..
Maar je kunt ze heel gemakkelijk zelf maken.
Koop op de markt een lapje vrolijk / passend gekleurde skai , vinyl o.i.d. met een linnen achtige rug. (Stretche)
Knip daar sterren, harten, vierkanten, rechthoeken of geometrische vormen van .
Rijg ze op de gewenste plek en naai ze met een dicht (dus stevig) zigzagsteekje vast. Als je geen machine hebt kun je ze ook met een festonsteekje vastzetten. In de jaren 70 was dit populair! Het liefst nog met wol in een contrasterende kleur! Best leuk!
In plaats van vinyl of skai, kun je uiteraard ook een stevige stof kiezen, maar dan moet je i.v.m. rafelvorming meestal even een zoompje maken. Toch meer werk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding