Wie weet een brillenwinkel die nu een aanbieding heeft voor bril op sterkte + zonnebril op sterkte?

13 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Annswers
13 jaar geleden
ik kijk geen reclames....Doe eens aardig!
Annswers
13 jaar geleden
Het is je vergeven je hebt ook wel gelijk.

Het beste antwoord

Kort geleden zoiets gezien bij pearle opticiens. (Heb zelf een dergelijke combinatie gekocht)

Denk er wel aan dat mogelijk andere opticiens goedkoper kunnen zijn voor 2 brillen, ook als je ze apart afrekent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Het is Eyewish geworden, maar ik vond je laatste opmerking erg scherp.

Andere antwoorden (2)

Bij Hans Anders is er nu een actie voor mensen die 'vriend van Hans' worden: een enkelvoudige bril plus zonnebril op sterkte voor 149 euro. Of varifocusbril plus enkelvoudige zonnebril op sterkte voor 229 euro.

'Vriend van Hans' worden betekent dat je een soort abonnement op jaarlijks of tweejaarlijks een nieuwe bril neemt voor een paar euro per jaar. Zelf heb ik dat al jaren, wat mij betreft is het een goede deal. Ik betaal zeven euro per maand en kan dan ieder jaar een nieuw montuur uitzoeken.

Het zijn brillen met alles erop en eraan, montuur, glazen, kraswerende laag en ontspiegeling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de eigen reclame: Specsavers.