In welke winkels kan je poppunk/rockpunk achtige kleding halen? :)

Gewoon nieuwsgierig. wil volgend jaar zulke kleding dragen, maar twijfel nog een beetje. xD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.8K

Antwoorden (4)

Ehh, welke stad moet het zijn?

Er zijn natuurlijk heel veel online winkels. Bijv. www.attitudeholland.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beverwijk, haarlem, heemskerk? xD
in haarlem ken ik er een maar die vind ik duur. xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan het niet vinden. Haal je ouders over om via internet te kopen voor je (en jij zelf uitzoeken natuurlijk). Op dit forumpagina staan nog meer links naar webwinkels die het verkopen: http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/3049853?visitorId=0b4be15a7a42ee462e9ae9ecf86c088d
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit = deze
De Popshop in Haarlem

Hier kun je alternatieve kleding kopen. De Popshop zit in de binnenstad van Haarlem, op Nieuwstraat 4. Dat is een zijstraat van de Grote Houtstraat. Uit mijn hoofd zitten op de hoek van die straat de Columbo en Invito, zodat je weet welke straat je in moet.

Ze hebben ook een website.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In jouw omgeving ben ik niet zo bekend, dus weet ik er geen. Maar ken je Large? Dat is een postorderbedrijf met allerlei dingen uit de metal/punk/gothic scene.
Kleding, muziek, posters etc.
Daar kan je ongetwijfeld veel kleding vinden die je tof vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Attitude en Large zijn allebei prima. Heb bij 1 van de 2 nog niet zo lang geleden zelfs een Ramones handtasje (ik zweer het :-)) aangeschaft. Maar ze zijn ook, in tegenstelling tot punk, bizar commercieel. Prijs - kwaliteit verhouding is volledig zoek. 100 jaar geleden ging ik regelmatig richting het Waterlooplein in Amsterdam, maar daar zul je tegenwoordig ook wel niet veel soeps meer vinden.
Vaak kun je hele leuke dingen weghalen bij 2e hands winkels of de dump. Maar er zijn zo veel verschillende stijlen, ook binnen de punk, dat er zo weinig zinnigs over te zeggen is. Al eens gewoon ge-googled? alternatieve kleding + naam van de dichtst bij gelegen (middel) grote stad?
Succes!